1. Загальні положення
- 1.1. Цей Публічний Договір - оферта (далі - Договір) є офіційною, публічною пропозицією Виконавця і доступний в мережі Інтернет за адресою: www.okstudy.com.ua з надання Онлайн-школою OkStudy (сторінка в Instagram: @OKSTUDY.OFFICIAL, далі – Школа) послуг з метою здобути нові чи додаткові знання, уміння і навички або підвищити свій рівень знань з будь-якого з предметів, що викладаються в Школі для укладання угоди на зазначених нижче умовах.
- 1.2. Договір укладається між Вами - Замовником і Виконавцем. Від імені Виконавця діє ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ – КАЗАЦКЕР ДІНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань: 15.11.2023, 201035000000449915.
- 1.3. Договір визначає умови надання і користування послугами Школи.
- 1.4. Прийняття (акцепт) даної Оферти означає повне і беззастережне прийняття Замовником всіх умов без будь-яких винятків і /або обмежень і прирівнюється до укладання сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.
- 1.5. Прийняття Оферти Замовником означає, що Замовнику зрозумілі всі умови надання послуг та умови оферти, Замовник скористався правом отримати у Виконавця будь-які роз'яснення щодо умов надання послуг за даною офертою, а також підтверджує те, що умови надання послуг і запропоновані можливості відповідають волі, потребі і вимогам Замовника.
- 1.6. Прийняття оферти означає, що Оферта не містить явно обтяжливих для Замовника умов, а послуги, зазначені в цій Оферті, не є нав'язаними Замовнику.
- 1.7. Публікація (розміщення) цих умов у мережі Інтернет є публічною пропозицією (офертою) Виконавця укласти Договір з необмеженим колом фізичних осіб.
- 1.8. Про прийняття оферти свідчить здійснення оплати Замовником за Договором, що підтверджується відповідним фінансовим документом (фіскальним чеком, квитанцією, платіжною інструкцією, тощо). Датою укладення цього Договору (прийняття оферти) є перший день оплати послуг.
- 1.9. Для укладення цього Договору, Замовник повинен мати повну дієздатність і бути особою, яка досягла 18-річного віку. Допускається укладення договору законним представником в інтересах неповнолітньої особи (одним з батьків або опікуном). У разі укладення договору від імені організації, представник організації повинен мати необхідний обсяг повноважень.
- 1.10. Замовник (ПІБ, дата народження, ідентифікаційний номер, адреса реєстрації, номер телефону, до якого прив’язаний зручний месенджер (Viber, Telegram, тощо), електронна пошта) зазначаються в заявці, яка надсилається представнику (уповноваженій особі) Виконавця засобами електронного зв'язку (в Instagram, Telegram, тощо).
- 1.11. В заявці Замовник вказує особу, якій послуги будуть надаватись, предмет (и), з яких потрібні додаткові знання і т.п., особу, яка обирається репетитором («тьютором»).
2. Предмет Договору та порядок розрахунків
- 2.1. Виконавець у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується надати особі, яка зазначається в заявці (далі – учень) комплекс послуг, пов’язаних зі здобуттям останнім нових чи додаткові знань, умінь і навичок або підвищення рівня знань з будь-якого з предметів, що викладаються в Школі (далі - Послуги).
- 2.2. Послуги надаються будь-якою із осіб, які вказані на сторінці Школи в Instagram та (або) на сайті, як репетитор (тьютор, далі - тьютор).
- 2.3. Після здійснення передплати послуг за Договором, про що свідчить про прийняття оферти та укладення цього Договору, відбувається взаємодія Замовника із тьютером, який обраний Замовником у заявці.
- 2.4. Ступінь обізнаності учня, рівень його підготовки із обраного в заявці предмета, кількість занять, їх тривалість, розклад і т.п. та навчальна програма (методика) визначається безпосередньо тьютором.
- 2.5. Вартість послуг Школи містить Прайс, який розмішений на її сторінці в Instagram та (або) сайті (далі - Прайс).
- 2.6. Розрахунок за урок (заняття) проводиться на умовах 100% передплати, яка проводиться не пізніш ніж за 24 години до його проведення на наступних умовах:
- За 24 години до призначеного заняття «закріплений» тьютор зв’язується і уточнює чи відбудеться заняття.
- У разі наміру та можливості учня та тьютора провести урок (заняття), Замовник здійснює повну вартість заняття та надсилає документ, що підтверджує оплату, тьютору в будь-який доступний та зручний месенджер.
- Урок (заняття) може бути скасоване за ініціативою Замовника за 12 годин до його початку, що є підставою для повернення 50% вартості непроведеного уроку (заняття).
- У разі скасування уроку (заняття) менше ніж за 12 годин до його початку проведена оплата поверненню не підлягає.
- 2.7. Оплата послуг проводиться на підставі виставленого тьютором рахунку, який надсилається будь-яким шляхом (усно або письмово, месенджер, електронна адреса, тощо).
3. Права і обов’язки Сторін
- 3.1. Виконавець відповідно до Договору зобов’язується:
- 3.1.1. Надавати Замовнику Послуги належним чином, в порядку та обсягах визначених чинними нормативно-правовими актами Украйни.
- 3.1.2. Виконавець в процесі надання Послуги бере на себе обов'язки з забезпечення зв'язку із тьютором та (або) іншою особою, яка її замінює.
- 3.1.3. Виконавець гарантує надання Замовнику повної і достовірної інформації про надану Послугу на його вимогу.
- 3.1.4. Виконавець несе відповідальність за зберігання і обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних в процесі їх обробки і використовує їх виключно для якісного надання Послуги Замовнику.
- 3.2. Виконавець відповідно до Договору має право:
- 3.2.1 Вимагати від Замовника та (або) учня виконання зобов’язань, покладених на нього згідно з умовами цього Договору.
- 3.2.2 Своєчасно та в повному розмірі отримувати оплату Послуг в порядку, визначеному в Договорі.
- 3.2.3 В односторонньому порядку провести заміну тьютора у разі виникнення обставин, які унеможливлюють продовження надання послуг вперше обраним тьютором (хвороба, особисті обставини, тощо) на будь-якому етапі надання Послуг
- 3.2.4 На використання робіт учня, що були створені у період дії Договору, а також вихідних кодів та матеріалів цих робіт, з ілюстраційною, демонстраційною та рекламною метою, включаючи та не обмежуючись публікацією в мережі Інтернет та використанням у друкованих матеріалах, з обов’язковим зазначенням автора роботи в усіх випадках.
- 3.2.5 Розірвати цей Договір в односторонньому порядку в порядку та на умовах, передбачених цим Договором.
- 3.2.6 У випадку, якщо учень порушує етичні норми поведінки в процесі надання Послуг та заважає процесу навчання, Виконавець має право відсторонити учня від отримання Послуг без повернення грошових коштів останньому.
- 3.3. Замовник відповідно до Договору зобов’язаний:
- 3.3.1. Приймати від Виконавця Послуги, що надаються згідно з цим Договором, в порядку, встановленому Договором.
- 3.3.2. Своєчасно і в повному обсязі здійснювати оплату Послуг в порядку, визначеному Договором.
- 3.3.3. Надавати достовірну інформацію про себе в процесі створення облікового запису (реєстрації). Замовник несе відповідальність за достовірність такої інформації.
- 3.3.4. Виконувати вимоги тьютора щодо організації процесу надання Послуг, а також якісного, своєчасного та належного засвоєння учнем програми, за якою проводиться надання Послуг.
- 3.3.5. Не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати в інших цілях інформацію і матеріали, що стали йому доступними в зв'язку з наданням Послуг, за винятком їх особистого використання.
- 3.3.6. Дотримуватися конфіденційності і не надавати третім особам інформацію щодо цього Договору, технічну та іншу інформацію, отриману в процесі виконання цього Договору, без попередньої письмової згоди Виконавця, за виключенням випадків, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
- 3.4. Замовник відповідно до Договору має право:
- 3.4.1. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, що регулює відносини надання платних послуг.
- 3.4.2. Отримувати Послуги у порядку та на умовах, встановлених Договором.
- 3.4.3. Вимагати дотримання Виконавцем умов цього Договору.
- 3.4.4. Отримувати консультації та роз’яснення щодо надання Послуг, як засобами телефонного зв’язку, так і за допомогою обміну листами електронною поштою, або безпосередньо в офісі Виконавця.
- 3.4.5. Розірвати цей Договір в порядку та на умовах, передбачених Договором.
4. Відмова від Послуг та повернення коштів
- 4.1. Після оформлення заявки, в кожному окремому випадку, Замовник має право відмовитися від Послуг та вимагати повернення коштів до початку навчання, повідомивши про це Виконавця завчасно.
- 4.2. Відмова Замовника від Послуг відповідно до цього розділу має наслідок розірвання Договору.
- 4.3. Відмова Замовника має бути оформлена шляхом надіслання відповідного повідомлення у будь-який месенджер Виконавця в порядку, визначеному для складення заявки. Договір вважається розірваним з дня отримання Виконавцем відмови Замовника від Послуг.
- 4.4. Наведена у цьому розділі відмова вважається отриманою Виконавцем у день отримання повідомлення в месенджер Замовника.
- 4.5. Замовник погоджується з тим, що сплачені ним грошові кошти, що становлять вартість цих Послуг та які надійшли у повному або частковому обсязі до Виконавця у передбаченому цим Договором порядку, повертаються Замовнику лише у випадку, якщо не було розпочато надання Послуг.
5. Порядок вирішення спорів
- 5.1. За невиконання, неналежне виконання або порушення зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому законодавством України.
- 5.2. Сторона, яка порушила зобов’язання, передбачені Договором, повинна усунути (за можливості) такі порушення у найкоротший строк.
- 5.3. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції згідно з чинним законодавством України.
6. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
- 6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо воно стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажор).
- 6.2. Під обставинами непереборної сили треба розуміти обставини, що виникли протягом терміну дії цього Договору в результаті непередбачених та невідворотних Сторонами подій. У цих випадках термін виконання Сторонами зобов'язань за договором відсувається відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки.
- 6.3. Сторона, для якої створилися умови, за яких неможливе виконання зобов'язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна сповістити іншу сторону про настання цих обставин. Повідомлення повинне містити дані про настання та характер обставин та про їх можливі наслідки, а також пропозиції щодо подальших дій Сторін у зв’язку з настанням таких обставин.
- 6.4. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Замовника від плати за послуги, надані до їх виникнення та відмови Виконавця від надання навчальних Послуг відповідно до проведеної Замовником оплати.
- 6.5. Виконавець не несе відповідальність за невиконання будь-якого зі своїх зобов’язань, якщо воно було викликане перешкодою поза його контролем.
7. Термін дії договору та порядок його розірвання
- 7.1. Договір набуває чинності з моменту першої оплати Послуг та діє до повного виконання зобовʼязань за Договором.
- 7.2. Цей Договір може бути достроково розірваний за домовленістю Сторін та (або) в односторонньому порядку, який передбачений цим Договором.
8. Заключні положення
- 8.1. Замовник гарантує, що всі умови оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень і застережень.
- 8.2. Підписанням цього Договору Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних, що містяться в Договорі, в порядку, встановленому Законом України «Про захист персональних даних»
- 8.3. Замовник надає Виконавцеві право на використання робіт, світлин (фото) або відеозаписів Студента та інших матеріалів, створених у процесі надання Послуг.
- 8.4. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати умови Договору- оферти, у тому числі шляхом викладення їх у новій редакції. Про зміну цих умов Виконавець повідомляє Замовника шляхом розміщення їх на сторінці в Instagram та (або) сайті. При цьому Замовник зобов’язується самостійно відстежувати зміни до цих умов, шляхом періодичного відвідування Сайту. Умови діють до тих пір, поки не будуть змінені або відкликані Виконавцем.
- 8.5. При укладенні цього Договору, Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право надсилати йому письмові повідомлення, рекламні розсилки, інформаційні повідомлення та інші матеріали в месенджери або за номером телефону та e-mail, зазначених в заявці. Замовник має право, при необхідності, відмовитися від їх отримання.
- 8.6. В порядку ч. 1 ст. 307 ЦК України, Замовник акцептуванням цього Договору дає добровільну згоду на здійснення Виконавцем відеоспостереження в місцях надання Послуг (зокрема, в приміщенні, де знаходиться тьютор Школи.
- 8.7. Замовник приймає на себе повну відповідальність за будь-які порушення зобов'язань, обумовлених в Договорі, а також за всі наслідки цих порушень.
- 8.8. Користуючись Послугами, Замовник приймає всі без винятку умови Договору.
- 8.9. У випадках, що не врегульовані цим Договором, Сторони зобов'язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.
- 8.10. Договір - оферта має силу акта про надання послуг. Виконання Послуги здійснюється без підписання відповідного акта.
Реквізити виконавця:
ФОП – Казацкер Діна Олександрівна
Місцезнаходження: 65048, м. Одеса, пров. Канатний, буд. 6, кв. 5